loading...
دوراهک ورزش
امیرحسین دوراهکی بازدید : 10 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

این دروازه بان باتجربه دوازدهمین فصل حضورش در تورین را سپری می کندجان لوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس، احتمال قهرمانی یوونتوس در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ را رد کرد.بیانکونری در این فصل بازگشت خوبی به رقابت های اروپایی داشت و بعد از صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم اول، در مرحله یک هشتم نهایی هم در مجموع دو دیدار برابر سلتیک به پیروزی 5-0 رسید.آنها اکنون باید در مرحله یک چهارم نهایی با بایرن مونیخ روبرو شوند؛ دیداری که دشوارترین آزمون شاگردان کونته در رقابت های این فصل خواهد بود.بوفون در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شاید این زیادی خوش بینانه و مغرورانه باشد که بخواهیم بگوییم یوونتوس می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود."این دروازه بان باتجربه که دوازدهمین فصل حضورش در تورین را سپری می کند، در مورد آینده اش در یوونتوس گفت:" تا زمانی که انگیزه بازی کردن داشته باشم، به کارم ادامه خواهم داد. خدا یک استعداد به من داد و من باید به این هدیه احترام بگذارم. هنوز احساس نمی کنم که یک دروازه بان معمولی شده ام و باید به دوران حرفه ای ام پایان بدهم. هرگز یک دروازه بان معمولی نبوده ام و نخواهم شد."بوفون همچنین پل پوگبا، ستاره جوان فرانسوی تیمش، را مورد ستایش قرار داد و گفت:" پوگبا بازیکن فوق العاده ای است. من این را از اولین حضور او در تمرین تیم متوجه شدم. او برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ از شرایط ذهنی مناسبی برخوردار است. او کیفیت بالایی نیز دارد."


مهاجم رئال مادرید 929 دقیقه است که برای تیم ملی کشورش گلزنی نکرده است

 ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است نمایش کریم بنزما در دیدار جمعه شب مقابل گرجستان نشان داد که این بازین بی مصرف است.

مهاجم رئال مادرید 929 دقیقه است که برای تیم ملی کشورش گلزنی نکرده و به خاطر اینکه پیش از دیدار یکشنبه شب، سرود ملی فرانسه را نخواند، با واکنش هواداران روبرو شد.دومنک معتقد است که ریبری نیز نمایش ناامید کننده ای داشت اما تحت تاثیر بازی خوب والبوئنا و ماتوئیدی قرار گرفت.او در صفحه توئیترش نوشت:" من قبلا هم این را گفته ام، بنزما بی مصرف بودنش را نشان داده و ریبری نیز از ثبات لازم برخوردار نیست. والبوئنا و ماتوئیدی مطمئنا باید مقابل اسپانیا بازی کنند. ریبری هم مقابل اسپانیا بازی می کند."
این در حالی است که الیویه ژیرو، دیگر مهاجم تیم ملی فرانسه، از عملکرد هم تیمی اش دفاع کرد:" او چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد. من تلاش کردم تا با او هماهنگ شوم. همکاری ما می تواند بسیار موثر باشد و دستاوردهای زیادی به همراه بیاورد. مشکلی بین ما وجود ندارد."

 
 
دیوید بکام که به دعوت فدراسیون فوتبال چین در این کشور به سر میبرد، با هدف ترغیب جوانان به فوتبال و گسترش این رشتهء ورزشی، به نقاط مختلف چین سفر میکند. در یکی از برنامه های او در این تور چند روزه، دقایقی با همان لباس"پلو خوری" پا به توپ شد و خواست تا مهارتش در زدن ضربات آزاد را به نمایش بگذارد، اما کفش نامناسب کار دستش داد!
 

حضور این 3 چهره پرسپولیسی در استان در راستای اقدامات اولیه باشگاه تهرانی جهت ایجاد آکادمی فوتبال خود در بوشهر می باشد

علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و کریم باقری سه چهره محبوب تیم فوتبال پرسپولیس تهران، 8 فروردین ماه به شهرستان دشتی سفر می کند.
 این 3 چهره قرار است در اختتامیه پانزدهمین دوره جام فوتبال شهدای روستای زایرعباسی دشتی حضور یابند. افتتاحیه مسابقات نیز 12 اسفندماه سال گذشته با حضور محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و محسن قهرمانی از داوران لیگ برتری برگزار شده بود.
 مهدوی کیا هفته گذشته و باقری دو سال پیش کفش های خود را آویزان کرده و کریمی نیز چند هفته اخیر دوران مصدومیت را طی می کند. گفته می شود حضور این 3 چهره پرسپولیسی در استان در راستای اقدامات اولیه باشگاه تهرانی جهت ایجاد آکادمی فوتبال خود در بوشهر می باشد. ..

تمرین دوم  پرسپولیس در سال 1392 از ساعت 9 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر  دنبال شد.به گزارش گل به نقل از فارس در این تمرین ابتدا به مدت یک ساعت از کل بازیکنان تست چربی گرفته شد و سپس آنها وزن‌کشی هم شدند.

*علی کریمی پس از غیبت در تمرین روز گذشته امروز اولین تمرین خود را با قرمزپوشان انجام داد. وی صبح امروز به صورت گروهی بیشتر دویدنهای پرفشار را دنبال کرد تا اگر اتفاق خاصی پیش نیاید ظرف امروز یا فردا کارهای گروهی با توپ خود را نیز دنبال کند.

*غلامرضا رضایی که در تمرین روز گذشته غایب بود امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد.

*رضا حقیقی که به مشهد رفته در تمرین امروز غایب بود.

*مهدی مهدوی‌کیا در تمرین امروز پرسپولیس نیز حضور داشت و این بار در تمرینات گروهی پرفشار شرکت کرد.

*پرسپولیس اولین بازی سال خود را مقابل تیم ملی نوجوانان ششم فروردین (پس فردا) برگزار می کند.این مسابقه از ساعت 17 در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد. این دو تیم پنجم اسفند سال گذشته هم دیدار تدارکاتی را در ورزشگاه درفشی‌فر مقابل هم داشتند که پرسپولیس با نتیجه چهار بر یک پیروز شده بود.

 

 

برخی احتمال می دهند که مورینیو در رئال مادرید نماند و حالا به نظر می رسد که کم کم باید حرفشان را باور کرد . به گزارش مرجع خبری رئال مادرید از روزنامه مارکا، در حقیقت مربی پرتغالی در زندگی شخصی خود حرکتی را کرده که نشانه جدایی احتمالی او از رئال است . 
حرکت اخیر مربی پرتغالی نشان می دهد که دوره اش در رئال دارد بسر می اید . مربی پرتغالی قرار است که خانه ای خود را در پایان فصل ، یعنی در روز 1 ژوئن ترک کند . بدین ترتیب به نظر می رسد که تاریخ انقضای او در رئال مادرید ، اواسط خرداد خواهد بود . او در محله لافینچا اقامت دارد ، محله مجللی که کاسیاس ، راموس ، کاکا و کریستیانو نیز در آن زندگی می کنند . 
در حقیقت مورینیو به سه خدمتکار خانه اش هم اطلاع داده که باید به دنبال کار جدید باشند چرا که او اواسط خرداد و در پایان فصل ، قرا راست که خانه فعلی خود را ترک کند . 
شاید در ابتدا به نظر برسد که مورینیو می خواهد که خانه مجلل فعلی خود را به مقصد خانه ای دیگر در مادرید ترک کند اما وقتی که تاریخ ترک خانه ، روز اول ژوئن یعنی درست در پایان فصل تعیین شده است ، به نظر می رسد که حقیقت چیز دیگری باشد .

 

 

ژوزه مورینیو از گوران پاندف حمایت کرده و گفته او صداقت و قدرت خود را نشان داده است.این مربی 50ساله هفته گذشته گفت که در رای‌گیری برای انتخاب بهترین مربی سال فیفا تقلب شده است. او به گوران پاندف اشاره کرد و گفت که کاپیتان تیم ملی مقدونیه گفته به مورینیو رای داده اما رایش را به نام دل‌بوسکه ثبت کرده‌اند. فیفا تصویر رای پاندف را منتشر کرد که در آن دل‌بوسکه را انتخاب کرده بود.مورینیو گفته: «پاندف یکی از آنهایی بود که به من زنگ زد. بقیه ترجیح دادند نامشان فاش نشود و من باید به این احترام بگذارم. من صداقت و قدرت گوران را می‌ستایم.هدف من این بود که توضیح دهم چرا در گالا حضور نیافتم، نه این که بگویم چرا پیروز نشدم. البته در کل احتمالا من برنده هم نمی‌شدم، اما اکنون همه چیز برایم شفاف شده و هیچ کسی نمی‌تواند از من انتقاد کند. نقطه، تمام!»پاندف گفته: «آن‌چه می‌توانم بگویم این است که امضایی که روی فکس است متعلق به من نیست. ژوزه مورینیو انتخاب من بود و همه این را می‌دانند. ما همه می‌دانیم که اتفاقات عجیبی می‌افتد، اما نمی‌توانیم روش روی دادن آنها را عوض کنیم. نه من و نه مورینیو.»فیفا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده و اعلام کرده که پاندف باید از اتحادیه فوتبال مقدونیه توضیح بخواهد: «اگر پاندف رایش را قبول ندارد باید فدراسیون فوتبال کشورش را مقصر بداند، نه ما را!»

 

این دو مهاجم باشگاه میلان موفق شدند با درخشش در بازی اخیر تیم ملی ایتالیا برابر برزیل خوش بدرخشند،جایی که استفان الشعراووی پاس گل نخست تیمش را ارسال و ماریو بالوتلی گل دوم ایتالیا که بسیار تماشایی بود را به ثمر رساند تا آتزوری از پس از دریافت دو گل از شکست فرار کند هر چند که استفان نیز موقعیت گلزنی داشت که از دست داد.از سوی دیگر به نظر می رسد روند گلزنی های استفان از زمان ورود بالوتلی به میلان کاهش یافته اما الشعراووی نظر دیگری دارد.
به نقل از ac-milan.ir-استفان الشعراووی ،ملقب به فرعون کوچک در صحبت هایی در این رابطه چنین گفت " از اینکه موقعیت گلزنی از دست دادم به هیچ وجه احساس ناراحتی نمی کنم چرا که پراندلی و آلگری هر دو به من گفته اند که داشتن عملکرد خوب بسیار مهمتر از گلزنی است"
او در ادامه گفت " به خوبی با بالوتلی هماهنگ شده ام و از اینکه او عملکرد خوبی دارد بسیار خوشحالم با توجه به این موضوع که هم در میلان و هم ایتالیا من در کنار او هستم می توانم کاملا به شما بگویم که او بسیار بالغ و کامل است.چه به عنوان بازیکن و حتی یک مربی.ماریو می تواند یکی از سه بازیکن برتر جهان تبدیل شود"
الشعراووی تنها 20 سال دارد در حالی که بالوتلی 22 سال و با توجه به علاقه پراندلی مبنی بر استفاه از این دو بازیکن در خط حمله ایتالیا به نظر می رسد این دو مهاجم روسونری بازیکنان عصر جدید ایتالیا هستند "ما بخشی از ایتالیای جدید هستیم،تیمی که کاملا بر روی جوانان تمرکز کرده و سرمایه گذاری بر روی جوانان مهمتر از هر چیزی می باشد"
او در پایان گفت "از اینکه عملکرد خوبی داشتیم بسیار خوشحالم اما ما حتی می توانیم بهتر از این ها عمل کنیم.پراندلی همان مواردی را از من من درخواست می کند که آلگری نیز در سیستم 3-3-4 از من خواسته،جای که من در بال چپ می توانم بازی کنم"
ایتالیا سه شنبه شب از مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف مالت می رود

 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایااز این وبسایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 1,656