loading...
دوراهک ورزش
امیرحسین دوراهکی بازدید : 10 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
 
نويسندگان
امیرحسین
سیمئونه از احتمال بازگشت تورس به اتلتیکو مادرید گفت

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید گفته این تیم شاید در تابستان فرناندو تورس را بخرد.آینده این ملی‌پوش اسپانیایی در چلسی مبهم است. او همچنان در این تیم مشکل دارد و بازگشت به اتلتیکو مادرید ممکن است در راه باشد.سیمئونه گفته: «فرناندو تورس در حال حاضر برای تیم دیگری بازی می‌کند. باید صبر کنیم فصل تمام شود و سپس تصمیم بگیریم کدام بازیکنان در دسترس می‌توانند این‌جا بیایند و کارشان را به‌خوبی انجام دهند.فرناندو از تاریخچه باشگاه خبر دارد و می‌داند بازی برای این باشگاه یعنی چه. نیازی هم نیست درباره توانایی‌هایش صحبت کنم.ما در کنار هم بازی کرده‌ایم (2003 تا 2005). می‌دانم چه بازیکن مهمی می‌تواند باشد.»او درباره رادامل فالکائو، ستاره فعلی تیم و امکان رفتن او در پایان فصل هم صحبت کرده: «من که فالکائو نیستم و ایجنتش هم نیستم. من مربی هستم و باید نهایت احترام را برایش قائل باشم، چون او در ریورپلاته بسیار برای من عالی کار کرد و این‌جا هم همین طور. اما هر کسی تصمیمات خود را در زندگی می‌گیرد. هر فردی با دیگران متفاوت است و باید به هم احترام بگذاریم.چلسی و پاری سن‌ژرمن به دنبال فالکائو هستند.

 

عمل جراحی پودولسکی در پایان فصل

شایعات مبنی بر مصدوم بودن لوکاس پودولسکی حقیقت دارد. این مهاجم از 19 فوریه و از بازی رفت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان دیگر در ترکیب ثابت تیمش قرار نگرفته است و در بازی مقابل استون ویلا و تاتنهام به عنوان بازیکن جانشین بازی کرده است.هنگامی که او برای بازی با قزاقستان به تیم ملی آلمان دعوت شد برخی تعجب کردند. اما خود او در توییتر نوشت: «کاملا از مصدومیت رهایی یافته‌ام و به مسیر خود برمی‌گردم تا به تیم کمک کنم. می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم.سایت گل خبردار شده که پودولسکی در شش هفته گذشته دچار مصدومیت از ناحیه ساق بوده، و دلیل نبودن او در میادین این بوده، نه مشکل مچ پا که باعث شده بود در نیم‌فصل اول بسیار تعویض شود.این مشکل او البته چندان جدی نیست ولی او احتمالا در تابستان برای رهایی از آن به زیر تیغ جراحان خواهد رفت.

امید ایران در یک قدمی قهرمانی

ایران امروز با دو گل کاوه رضایی و امیدعالیشاه به پیروزی مهمی رسید که شاگردان علیرضا منصوریان را در آستانه فتح این تورنمنت قرار داد.در این مسابقه  ایران ، بازی را قوی آغاز کرد و خیلی سریع به اوضاع مسلط شد و در دقیقه 37روی پاس علی مسلمان و ضربه و کاوه رضایی از داخل محوطه جریمه به گل رسید. بازیکنان ایران بعد از این گل هم بازی را در ا ختیار داشتند و این بار امید عاالشاه بود که با یک شوت تماشایی 25 متری در دقیقه 54 دروازه قطر را باز کرد.منصوریان بعد از این گل تعدادی از بازیکنان جوان تر را به زمین آورد و قطر این فرصت را پیدا کرد که در زمین ایران خودی نشان دهد. آنها یکبار روی شوت استثنایی حسین ناجی به گل رسیدند و سپس یک فرصت عالی را با زدن توپ به هردو تیر دروازه هدر داند . با این حال شوک قطر با تعویض های مجدد منصوریان خنثی شد و ایران به سه امتیاز این بازی رسید.نقطه تاریک این مسابقه ، بازی خشن تیم میزبان بود که یک کارت قرمز را هم برای آنها در دقیقه
85 در بر داشت.ایران با این برد 6 امتیازی شد و درصورت تساوی دو تیم مراکش و ترکیه در بازی بعدی قهرمان مسابقات می شود. بازی بعدی ما با ترکیه است که در بازی اول با قطر مساوی کرده بود.  

حضور خلعتبری مقابل استقلال در ابهام !

بعد از دیدار با تراکتورسازی خلعتبری از عضله چهار سر زانو احساس ناراحتی می کرد ولی درد آنقدر نبود که نگرانی بوجود بیایدمحمدرضا خلعتبری بازیکن تیم سپاهان که در اردوی تیم ملی در دبی حاضر بود بدلیل شدت مصدومیت به همراه یعقوب کریمی به ایران بازگشت .بازیکن شماره 33 سپاهان که در مسابقه هفته سی ام لیگ برتر مقابل تراکتورسازی مصدوم شد بازی با کویت را در مقدماتی جام ملتهای 2015 آسیا از دست داد و حضور وی در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی روبروی استقلال در هاله ای از ابهام است .دکتر رشادی پزشک تیم سپاهان در مورد مصدومیت خلعتبری به خبرنگار سایت گل گفت : بعد از دیدار با تراکتورسازی خلعتبری از عضله چهار سر زانو احساس ناراحتی می کرد ولی درد آنقدر نبود که نگرانی بوجود بیاید ولی ظاهرا مصدومیت جدی تر از چیزی بوده که نشان می داده، به هر حال منتظر بازگشت وی به اصفهان هستیم بعد از حضور وی در اصفهان و انجام تست و معاینه وضعیت حضور خلعتبری مقابل استقلال مشخص خواهد شد .

 

در واکنش به صحبت های مورینیو؛ فیفا رای پاندف را منتشر کرد

سرمربی رئال گفته بود در حالی که چند نفر از جمله گوران پاندف، کاپیتان مقدونیه، به او رای داده بودند، آرای آنها برای دل بوسکه، سرمربی اسپانیا ثبت شده بود بعد از ادعا اخیر مورینیو در مورد تردید در صحت آرای انتخاب بهترین مربی سال، فیفا با انتشار آرای سرمربی و کاپیتان تیم ملی مقدونیه، به این اظهارات واکنش نشان داد.مورینیو به تازگی دلیل عدم حضورش در مراسم فیفا گالا را از قبل مشخص بودن نفر برتر و تاثیرگذار نبودن آرا دانسته بود. او گفته بود در حالی که چند نفر از جمله گوران پاندف، کاپیتان مقدونیه، به او رای داده بودند، آرای آنها برای دل بوسکه، سرمربی اسپانیا ثبت شده بود.اما در تصویری که فیفا از برگه رای پاندف منتشر کرده، مشخص است که او به ترتیب به دل بوسکه، مانچینی و یورگن کلوپ رای داده است.


رحمتی: تیم ملی برای من تمام شد

او از جلال حسینی، کریم انصاری فرد، محسن بنگر و غلامرضا رضایی به عنوان رفقای خود در پرسپولیس اسم برد سیدمهدی رحمتی که در واپسین گفت و گوی سال مهم ترین جملات ممکن را علیه سرمربی تیم ملی ایران به کار برد و او را مناسب دستیاری یک مربی ایرانی دانست، در گفت وگویی با شبکه ورزش، تصدیق کرد که رویای تیم ملی فوتبال ایران برایش به پایان رسیده است.به گزارش گل، رحمتی برای مصاحبه عین این عبارت را به کار برد که« تیم ملی برای من دیگر تمام شد »و ادامه داد: «برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم ایران به جام جهانی برزیل صعود کند تا دل مردم شاد بشود.»رحمتی جای خود را به دانیال داوری داده است که بازیکن تازه وارد اردوی تیم ملی محسوب می شود. این بازیکن در مصاحبه با شبکه ورزش همچنین گفت: حنیف عمران زاده نزدیک ترین دوستش در استقلال است و جالب اینکه رفقای پرسپولیسی رحمتی پرتعدادترند. او از جلال حسینی، کریم انصاری فرد، محسن بنگر و غلامرضا رضایی به عنوان رفقای خود در پرسپولیس اسم برد.او درباره عمران زاده ادامه داد: او پسر من است و سعی می کنم از ناخلفی درش بیاورم!رحمتی که با مصدومیتش مدارا می کند، در دور تازه تمرینات استقلال حاضر خواهد بود تا در بازی مقابل گهر و سپس سپاهان به میدان برود.


سن‌مارینو 0 – انگلیس 8

انگلیسی‌ها در مقابل دروازه حریف دقیق بودند و بهترین برد خود از سال 1987 تاکنون را به دست آوردند. آنها لا سرنیسیما را در ورزشگاه المپیک سراوال بردند. انگلیس نشان داد چرا در رده‌بندی فیفا 203 پله بالاتر از سن‌مارینو قرار دارد. آنها این تیم کوچک را در هم کوبیدند و تفاضل گل خود را ارتقا بخشیدند.گل‌زنی برای انگلیس را الساندرو دلاواله در دقیقه 12 آغاز کرد. سانتر لیتون بینز داشت به وین رونی می‌رسید اما این مدافع 30ساله حریف آن را وارد دروازه خودی کرد.گل دوم در دقیقه 29 بود. الکس اکسلاد-چمبرلن پس از یک و دو با رونی توپ را با پای چپ وارد دروازه آلدو سیمونچینی کرد. گل سوم را جرمین دفو در دقیقه 35 زد. اکسلاد-چمبرلن سانتر وین رونی را با سر زد و دفو توپ را وارد دروازه خالی کرد.اشلی یانگ گل چهارم را بسیار زیبا زد. او با شوتی از راه دور که به تیر افقی هم برخورد کرد دروازه سیمونچینی را در دقیقه 39 باز کرد. سپس فرانک لمپارد در دقیقه 42 روی کار خوب بینز توپ را وارد دروازه حریف کرد.انگلیس در نیمه دوم در دقیقه 54 گل بعدی را زد. این بار رونی ضربه‌ای ایستگاهی را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.اتفاق جالب بازی در دقیقه 65 افتاد. سن‌مارینو صاحب یک ضربه کرنر شد و تماشاگران این کرنر را جشن گرفتند! این سومین بار در پنج بازی اخیر سن‌مارینو بود که آنها صاحب کرنر می‌شدند!شادی طرفداران میزبان پنج دقیقه بعد فروکش کرد. این بار دانیل استاریج پاس یانگ از نزدیکی خط عرضی زمین را با سر به گل تبدیل کرد. در نهایت کایل واکر و دفو، دو بازیکن تاتنهام همکاری کردند و شوت دفو به گل تبدیل شد.دل‌بوسکه: ادعاهای مورینیو بچگانه است

دعواهای بر سر مراسم فیفا هنوز ادامه دارد و دل‌بوسکه به حرف‌های مورینیو پاسخ داده است. بیسنته دل‌بوسکه، مربی اسپانیا حرف‌های ژوزه مورینیو را «بچگانه» خوانده است. مورینیو گفته بود جایزه بهترین مربی سال که به دل‌بوسکه رسید با تقلب در آرا بوده.او گفته آرای افراد خاصی را به حساب دل‌بوسکه واریز کرده‌اند. فیفا این ادعا را تکذیب کرده اما گوران پاندف، کاپیتان مقدونیه پنجشنبه گفته مورینیو درست می‌گوید.دل‌بوسکه گفته: «این اوضاع برای من کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. این حرف‌ها کمی بچگانه است. من دیگر حرفی نمی‌زنم تا از سوء تعبیر جلوگیری کنم.ما مسابقه مهمی مقابل فنلاند داریم و من تنها دارم به آن فکر می‌کنم.»دل‌بوسکه در سال 2010 این جایزه را به مورینیو واگذار کرد اما در سال 2012 آن را از آن خود کرد.

رقابت بین کاسیاس و لوپس آغاز شد

ایکر کاسیاس پس از طی دوران مصدومیت به تمرینات رئال بازگشته است. نبرد دروازه‌بانی در رئال مادرید آغاز شده است. ایکر کاسیاس از نظر پزشکان مشکلی ندارد و برای اولین بار پس از مصدومیت همان تمریناتی را انجام داده که آدان، خسوس و دیه‌گو لوپس انجام می‌دهند. ایکر دو ماه مصدوم بود و اکنون به تیم برگشته تا کمک کند تیمش برای فتح لالیگا – که بسیار از دست رئال دور است – و لیگ قهرمانان و جام حذفی بجنگد.کاسیاس به دستورهای سیلوینو لورو گوش داده و چند ساعت در کنار دروازه‌بانان دیگر تمرین کرده است.میگل دل‌سرو، پزشکی که کاسیاس را جراحی کرد هم تمرینات او را به نظاره نشست. این جراح لوییس سراتوسا، از اعضای کادر پزشکی رئال را همراه خود داشت و در پایان تمرینات هم با او گفتگویی کوتاه داشته و احساسش پس از تمرین را پرسیده.مدتی تا بازی بعدی مادرید مانده: مسابقه در ساراگوسا که شنبه بعد برگزار می‌شود. از همین حالا نبرد او با لوپس بر سر حضور در ترکیب اصلی آغاز شده است.چهار روز پس از آن دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با گالاتاسرای برگزار می‌شود. اکنون توپ در زمین مو است و اوست که باید بین دو نفر انتخاب کند: دروازه‌بان همیشگی مادرید، و فردی که خودش را در ترکیب تثبیت کرده.او شاید بخواهد همان برنامه په‌په را تکرار کند و کاسیاس را در لیگ برگرداند، اما دست کم در دور رفت لیگ قهرمانان به دیه‌گو لوپس بازی دهد.

اولین پیروزی سال 92 فوتبال ایران برابر مراکش

پیام صادقیان که یکی دیگر از جوان‌های زیر 22 سال حاضر در لیگ برتر در ترکیب تیم ملی ایران بود که موفق شد گل پیروزی‌بخش ایران را به ثمر برساند.سال جدید برای فوتبال ایران با یک پیروزی خفیف آغاز شد، آن‌هم برای شاگردان علی‌رضا منصوریان در تورنمنت صلح و دوستی قطر.به گزارش سایت گل، ملی‌پوشان امید ایران امروز با هدایت منصوریان در چارچوب رقابت‌های صلح و دوستی قطر که با حضور تیم‌های ملی قطر، مراکش و ترکیه برگزار می‌شود برابر مراکش به میدان رفت و موفق شد یک پیروزی خفیف اما پر روحیه را کسب کند.پیام صادقیان که یکی دیگر از جوان‌های زیر 22 سال حاضر در لیگ برتر در ترکیب تیم ملی ایران بود که موفق شد گل پیروزی‌بخش ایران را به ثمر برساند. صادقیان در دقیقه‌ی 30 و از روی نقطه پنالتی تک گل ایران را به ثمر رساند تا شاگردان علیرضا منصوریان در اولین مسابقه فوتبال ملی ایران در سال92  پیروز از زمین خارج شوند.در این دیدار که ستاره‌هائی همچون بختیار رحمانی، محسن مسلمان، امید عالیشاه و ... که همگی محصولات جوان اخیر لیگ برتر محسوب می‌شوند در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و یک بازی منطقی و قابل‌قبول را ارائه کردند.تیم کشورمان شنبه و دوشنبه هفته آینده به ترتیب برابر قطر و ترکیه دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات، به میدان خواهد رفت.

برزیل با دو گل زیبای اسکار و فرد از ایتالیا پیش افتاد و نیمه اول را با موفقیت پش

برزیل با دو گل زیبای اسکار و فرد از ایتالیا پیش افتاد و نیمه اول را با موفقیت پشت سر گذاشت اما ایتالیا یا گل های بالوتلی و ده روسی بازی را مساوی کردایتالیا و برزیل در دیداری بسیار جذاب در سوییس به تساوی دو بر دو رسیدند. این بازی یادآور مسابقات تاریخی و به‌یادماندنی این دو تیم بود.ایتالیا هرچند در نیمه اول بهتر بود اما دو گل در دقایق پایانی آن دریافت کرد. با این حال مردان چرازه پراندلی جنگیدند و با بازگشتی فوق‌العاده بازی را به تساوی کشاندند. البته شایستگی ایتالیا بیشتر از این بود.ایتالیایی‌ها چندین موقعیت خوب در نیمه اول داشتند اما با گل دقیقه 33 فرد از حریف عقب افتادند. مهاجم برزیل که کسی مهارش نکرده بود توپ را در گوشه دورتر به گل تبدیل کرد. این گل روی سانتر فیلیپه لوییس، و دفع ناقص و جزئی بونوچی به فرد رسیده بود.ایتالیا به حملاتش ادامه داد اما در دقیقه 42 گل دوم را هم خورد. نیمار پس از جا گذاشتن آندره‌آ پیرلو با پاسی رو به عقب اسکار را صاحب توپ کرد و بازیکن شماره 10 سلسائو کار را تمام کرد و آن را با بیرون پای راست به دروازه جیان‌لوییجی بوفون رساند.چزاره پراندلی استفان الشعراوی را به جای پابلو اوسوالدو به زمین فرستاد و السیو چرچی را هم جانشین پیرلو کرد.الشعراوی در اوایل نیمه دوم توپی را از زاویه بسته زد که ژولیو سزار آن را به کرنر فرستاد. روی همین ضربه کرنر بود که دانیله دروسی با ضربه‌ای تماشایی با پای راستش گل‌زنی کرد. سه دقیقه بعد و در دقیقه 57 بود که بازی مساوی شد. این بار ماریو بالوتی با شوتی کات‌دار از پشت محوطه جریمه گل‌زنی کر.د

ایتالیا موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشت که از آنها بهره نبرد.

مورینیو: بنیتس تلاش کرد تصویر من را از اینتر پاک کند

مورینیو در سال 2010 با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ شد اما در همان تابستان نرآتزوری را ترک کرد و جای خود را به بنیتس داد ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، با انتقاد شدید از رافا بنیتس، این مربی اسپانیایی را به تلاش برای پاک کردن نام او از باشگاه اینتر متهم کرد.مورینیو در سال 2010 با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ شد اما در همان تابستان نرآتزوری را ترک کرد و جای خود را به بنیتس داد.اما سرمربی اسپانیایی تنها بعد از 6 ماه از اینتر اخارج شد و مورینیو معتقد است به دلیل اینکه نتوانست مانند او با بازیکنان اینتر رابطه خوبی برقرار کند، دچار مشکل شد.او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بنیتس می خواست تصویر من را از باشگاه اینتر حذف کند اما موفق نشد."مورینیو همچنین هرگونه شباهت بین خود و ویلاس بواس را رد کرد و گفت:" من هیچ شباهتی بین خودم و ویلاس بواس نمی بینم. او در باشگاه هایی به موفقیت رسید که دیگران نتوانستند. من نتایج تیم های او را دائما دنبال می کند.می دانم ژوزه مورینیو روی مربیان جوان پرتغالی تاثیر داشته است. جوان های زیادی هستند که رویای مربی شدن دارند. 20 سال جوان ها می خواستند بازیکن شوند اما الان آنها به دنبال مربی شدن هستند."او همچنین در مورد آینده اش صحبت کرد و تایید کرد که ممکن است روزی در فرانسه مربیگری کند.گفت:" فکر نمی کنم بخواهم در جایی به غیر از اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه مربیگری کنم."


 
بوفون: توتی باز هم می تواند برای تیم ملی ایتالیا بازی کند

مهاجم اسطوره ای رم که 58 بازی ملی در کارنامه دارد، بعد از رقابت های جام جهانی 2006 از دیدارهای ملی خداحافظی کرد جان لوئیجی بوفون، دروازه بان تیم ملی ایتالیا، معتقد است که توتی همچنان از شانس حضور در این تیم برخوردار است.مهاجم اسطوره ای رم که 58 بازی ملی در کارنامه دارد، بعد از رقابت های جام جهانی 2006 از دیدارهای ملی خداحافظی کرد اما چزاره پراندلی، سرمربی آتزوری، به تازگی اعلام کرد که درهای تیمش به روی توتی باز است.بوفون هم با استقبال از بازگشت توتی، اعلام کرد که او هنوز هم می تواند کارهای زیادی لانازیوناله انجام بدهد.او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمی توان بازیکنی که می تواند به تنهایی سرنوشت یک دیداررا رقم بزند، کنار بگذارید. او همچنان می تواند در تاریخ فوتبال ایتالیا حضور داشته باشد و دورانش تمام نشده است. او می تواند در تیم ملی آینده ای داشته باشد.وقتی او در سال 2006 تصمیم گرفت که از تیم ملی کنار برود، برای مدتی طولانی به این موضوع فکر کرده بود. او بعد از قهرمانی در جام جهانی که زیباترین دستاورد یک فوتبالیست است، او تصمیم گرفت خود را وقف رم کند و به خاطر مصدومیت های طولانی مدتش، کمی هم مراقب سلامتی اش باشد.من هنوز به خاطر خداحافظی او کمی نارحت هستم. آیا دوست دارم او به تیم ملی برگردد؟ این موضوعاتی خصوصی است اما او می داند نظر من چیست."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایااز این وبسایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,655